‫نگاهی بر کیفیت نمایش میان نسخه AMD Mantle و DirectX بر روی بازی Battlefield 4‬ -آکا

,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]

آکاایران: ‫نگاهی بر کیفیت نمایش میان نسخه AMD Mantle و DirectX بر روی بازی Battlefield 4‬

آکاایران: کیفیت نمایش بین نسخه Mantle و DirectX 11 در بازی BF4 کاملا یکسان نیست. با گرفتن تصاویری از این بازی متوجه این موضوع شدیم. شاید این تفاوت در دیگر بخشهای بازی بسیار بیشتر باشد، اما فعلا به همین مقایسه کوچک بسنده می کنیم.

,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]

به گزارش آکاایران: در عکس های زیر مشاهده می شود که در نسخه Mantle شامل هیچ شمارشگری نمی باشد، اما در نسخه DirectX این قابلیت در قسمت چپ-بالای صفحه قابل مشاهده است. تمام اسکرین شات ها توسط خود بازی و امکانی که در این بازی قرار گرفته تهیه شده است تا نتوان چیزی را به آن اضافه کرد. (تصاویر گرفته شده فول سایز بوده و با کیفیت بالای JPEG تهیه شده اند.)

,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]

تفاوت بین Mantle و DirectX در دو چیز است. آسمان رنگ و رو رفته که آبی کمتر و سفیدی در آن بیشتر است. در کنار آن کوه ها کمی خاکستری تر و رنگ ها شفاف نیستند. نسخه Mantle مقداری مه آلود است. عکس های پیش زمینه، سطح متن ها و جزئیات زیاد تفاوتی ندارند.

,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]

این مقایسه ها نشان می دهد که گرافیک Direct3D رنگ های اشباع شده تری را نشان می دهد و دارای جلوه بصری بیشتری است. اما جزئیات واقعی و حجم کار تفاوت چندانی ندارند. مطمئنا در پچ های آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]
,Battlefield 4 AMD’s Mantle,[categoriy]

منبع :

  • اشتراک
  • گزارش تخلف
  • 0 محبوب

اخبار اکاایران